Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Milan - Obchod prodává věci v určitých množstvích a baleních....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2015 7:59

    Milan (neregistrovaný)

    Obchod prodává věci v určitých množstvích a baleních. Nepříjde mi normální jít například do lídlu a tam si z balení sušenek vzít dvě sušenky a chtít si koupit jen ty dvě, protože lidl přece prodává sušenky. Ani kdyby se nodopatřením obal nějakých sušenek poškodil a sušenky se rozkutálely. Ostatně, jak byste dokázali, že jste to balení nepoškodili záměrně sami? Jít do obchodu a propíchnout tam pytel s pískem, aby se z něj něco utrousilo a já to nazval odpadem na zemi, to také jde. Takže je alespoň fajn, že se autor zasmál své blbosti. ;-) Mimochodem, nikdy jsem neměl v železářství problém koupit si jeden jediný šroubek. Pokud by byly na váhu, tak chytrý prodávač si na váhu hodí šroubků víc a pak si jednotkovou cenu zjístí podílem všech šroubků na váze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).