Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od * - To nechápu. To se můžu rovnou rozčilovat, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2015 13:45

    * (neregistrovaný)

    To nechápu. To se můžu rovnou rozčilovat, že v trafice neprodávají 0,5 kg balení písku. Když chci kyblíček, tak dojdu na nejbližší dětské pískoviště, stavbu, nebo na písčitou pláž rybníka. Používat to kulaté na hlavě, autore.

    A že se tak chovali zaměstnanci? To se ani nedivím, s tou buzerací, co dnes ve firmách mají, a zvláště rakouský Baumax je tím proslavený - tam dokonce management do buzerace zaměstnanců nutí zapojit i zákazníky. Takže zákazník, z dobré vůle aby neměl zaměstnanec problémy, tedy hraje tu hru na předávání "obsluhující" kartičky. Ale příště tam nejde. Zaměstnanci, a to není jejich chyba, místo aby obsluhovali zákazníky, vnucují kartičky a prosí, aby ji předali na pokladně, aby neměli průser a měli splněn minimální denní počet kartiček. Absurdita vymyšlená managementem dovedená k dokonalosti, že když uděláte rychlý nákup, takže vám nikdo nestihne dát kartičku, tak u pokladny pokladní žádá, jestli může jednu kartičku k nákupu přicvaknout. No kdo by tam vícekrát chodil? Není divu, že krachují.

    Kdepak, dneska ve firmách majitelé nastavili systém tak, že když zaměstnanec o své vlastní vůli zákazníkovi vyhoví, tak z toho bude mít možná průser, a zcela jistě ne pochvalu. Natož prémie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).