Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Autor - Reakce zde mne zaujaly. Skutečně přemýšlím, jestli je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2015 23:12

    Autor (neregistrovaný)

    Reakce zde mne zaujaly. Skutečně přemýšlím, jestli je to takhle ve společnosti zcela v pořádku. Jsem stále přesvědčen, že není. Pokud není správné na absurdní situace poukázat, pak není nástroj na to, aby se s tím také něco udělalo. (Psát udání by skutečně bylo hloupé, to by asi nikdo neudělal.) Ta všeobecná lhostejnost k tomu, že vám seberou z košíku něco, co je vůbec netrápí (a není to žádná uloupená sušenka z balíku, který jste předtím poškodili v Lídlu), to mne zaráží. Pak máme jako zákazníci jen to, co si zasloužíme. Včetně těch ustrašených prodavaček všude kolem.

    Nicméně zajímavé poučení pro mne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).