Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od * - To je celé tím, že vůbec nerozlišuješ mezi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2015 8:14

    * (neregistrovaný)

    To je celé tím, že vůbec nerozlišuješ mezi příčinou a následky. Divit se, nadávat, vymýšlet věci co nejsložitější, udávat, to by ti šlo. Ale pochopit, co se děje, to už ne.

    "Pak máme jako zákazníci jen to, co si zasloužíme."
    Pakárnu má autor. A souhlasím, že si ji asi zaslouží. Ostatní ten problém vůbec nemají.
    Jen nevěřím, že by se autor poučil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).