Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od * - Obávám, se, že autor nic z toho nepochopí....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2015 8:33

    * (neregistrovaný)

    Obávám, se, že autor nic z toho nepochopí. Na druhou stranu: děti mu to, nejpozději za několik málo desítek let, vrátí i s úroky.

    Na druhou stranu, takových je spousta. Vzpomínám si na vyprávění jakéhosi zkušeného pingla z poloviny 90-tých let, jací jsou lidé hosti. Prý Češi a Němci většinou v pohodě, Japonci velmi slušní, ale příšerné chování mají Izraelci a USA. A teď se dostávám k podstatě věci: Prý jsou drženi velmi zkrátka, samá buzerace, subordinace atd., a když se dostanou do restaurace, obchodu, či podobné situace, tak najednou narovnají shrbená záda, najednou nejsou oni ti poslední v řadě, najednou mají pocit že teď se to obrátilo, že se kolem nich bude teď svět točit, a začnou buzerovat. Aby si ulevili za všechny ty ústrky, co denně zažívají. No a ti z USA prý aspoň dávají velká dýška, kdežto ti z Izraele velmi škudlí. Takže v této kombinaci = nejhorší host je jasný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).