Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Rodji - Většinou udržím chuť vyjádřit se k něčí d*bilitě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2015 11:56

    Rodji (neregistrovaný)

    Většinou udržím chuť vyjádřit se k něčí d*bilitě na uzdě. Přiznám bez mučení, že jsem poslední odstavce přeletěl očima, jakmile jsem pochopil, že celá rádoby anabáze není nic jiného, než pisatelova potřeba dostat ze sebe pocity spravedlivě rozhořčeného, protože on je zákazník a má tudíž vždycky pravdu, bez ohledu na cokoliv. Pane, jste naprostý blb, ale zcela jistě šťastný, protože si to k vašemu štěstí neuvědomujete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).