Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Citron - "slečna nemohla zavolat že vydá dva pytlíčky písku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2015 20:34

    Citron (neregistrovaný)

    "slečna nemohla zavolat že vydá dva pytlíčky písku z podlahy zdarma nebo nemohla rozhodnout"

    O to právě jde, že nemohla, protože když to právo mít bude, tak začnou známí pokladních chodit domů obtíženi nákupy zdarma.
    Nad pokladnou jsou kamery, a po vašem odhcodu by těžko dokazovala nějakému kovboji od ochranky, co v těch nezaplacených pytlících bylo. Totéž další nadřízení.
    Možná byste měl spíš přemýšlet, proč vás tak štvou pravidla, která musíte respektovat, jestli v tom není nějaká nevyzrálost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).