Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od T... - Jsem ten poslední, kdo by chtěl řetězce nějak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2015 0:06

    T... (neregistrovaný)

    Jsem ten poslední, kdo by chtěl řetězce nějak extra hájit (protože znám pozadí a mám zkušenosti bohaté jak z působení v řetězcích tak u dodavatele do nich), zvláště některé. Ovšem to co jste předvedl vy, je klasický arogantní prudič, co si myslí, že se z něj všichni po..rou, jinak se to napsat nedá. A historky že je to pro kluka do květináče nikoho nezajímají.
    A poslední, komu bych nadával, je ta pokladní. Pokud byste něco věděl o tom, jak se jim provádí kontroly a mystery shoppingy, co na ně podobní prudiči jako vy (avšak oficiálně) vymýšlí, tak se vůbec nedivím, že se pro jistotu nějakým pytlíčkem nezabývá a raději to ohlásí "nahoru". Že nad tím manažer pokladem / prodejny nebo kdo to byl, nemávne rukou, je věc jiná.
    Ovšem vaše chování a vysloveně provokování a pruzení je zcela bez diskuze úplně mimo a zcela absurdní. Takže jste na to správně poukázal, akorát ten problém není na straně obchodu, ale na straně podobně sebevědomých "zákazníků" jako jste vy. A takové je opravdu lepší nemít. Jo, možná byste příště nakoupil za desetitisíce, to s oblibou tenhle typ lidí vykřikuje, většinou je to naopak. Náš zákazník náš pán se sice má ctít, ale pouze do určité míry.
    Opravdu neskutečné, zajímalo by mě, kolik je vám let.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).