Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od XXX - No s tím jogurtem - třeba u Alberta...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2015 0:12

    XXX (neregistrovaný)

    No s tím jogurtem - třeba u Alberta tohle "reklamovat" jde :-) Pokud přijdete do 3 dnů a není spotřebováno víc jak 15% obalu, můžete v rámci nějaké záruky vrátit i rozdělané zboží. Což je paradoxní, protože třeba oblečení tam vyměnit ani vrátit nejde a to nemají kolikrát v prodejně ani kabinku na vyzkoušení.
    Jinak na infu v Tesco prodejnách mi většinou přijde, že dělají normální lidi a většinou není problém když už se něco vrací nebo reklamuje.
    Jinak samozřejmě je určitá skupina zákazníků, která kolikrát vymýšlí nesmysly a nezavděčí se jim nikdo nikdy, ale občas to platí opačně, když někdy zaměstnanci marketů neznají ani základní věci ohledně reklamace, prodeje prošlého zboží atd. Ale nutno dodat, že se to postupně zlepšuje, hlavně tlakem konkurence a asi je občas i školí ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).