Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od x x - Vidím, že kromě Marie nikdo nepochopil o co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2015 13:36

    x x (neregistrovaný)

    Vidím, že kromě Marie nikdo nepochopil o co autorovi šlo. Nešlo ani o moc nad někým nebo někoho buzerovat, ale poukázat na neošetřenost možností co mohou nastat.
    Pak to třeba dopadá tak, že někde vytuhnete na ulici a saniťáci napřed chcou vidět kartičku pojišťovny a pak se uvidí co s váma. Taky mají své předpisy, že?
    "Běžný" obchodník by pytlík zvážil a pomocí kupeckých počtů by určil cenu. Obchodník by se nažral a zákazník zůstal celý.
    "Normální" obchodník by mávl rukou a dal to do ztratného nebo rozúčtoval do ceny ostatního zboží. Obchodník by se nažral i zákazník by se nažral.
    "Stará škola" obchodník by ještě pytlík s pískem naložil zákazníkovi do auta. Obchodník by sice nežral, ale byl by nažraný zákazník, který se bude vracet a obchodníka doporučovat. Obchodník by žral sice později, ale o to víc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).