Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od tom - 8 let jsem dělal vedoucího v obchodě s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2015 16:02

    tom (neregistrovaný)

    8 let jsem dělal vedoucího v obchodě s elektronikou (a pro zasmání) zákazníky jsme si dělili na Normální, Prudiče a Pacienty.... Normální zákazník ten prostě přišel věděl co chce nebo na co "to" potřebuje zeptalse byl obsloužen odešel, Prudič ten byl od začátku jasnej většinou nic koupit nechtěl jen přišel prudit stupidníma dotazama to že ani po vyčerpávajících dopodrobna poskytnutých informacích nebude zákazník ani nikdy v budoucnu bylo jasné. No a pak ti Pacienti to byly magoři (povětšinou velmi chabého ducha i IQ) chtějíc nebo dělajíc naprosto nepochopitelné věci. Ovšem jednou začas přišel Prudič Pacient a to bylo něco jako ten pán s pískem... Jó to jsme se když odešel taky dicky nasmály.... :D

    jako prudit kvůli hrsti písku to by za tu dobu měl 5x převařenej a 100% vysterilizovanej ten z toho pískoviště, sebranej po cestě domů, ale zas by nevotrávil tolik lidí....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).