Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Seti - "Pokladní je poslední, která může mít invenci. Jde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 9. 2015 7:30

    Seti (neregistrovaný)

    "Pokladní je poslední, která může mít invenci. Jde o prachy, tak šlape brázdu a když neví, zeptá se vedoucího. Má krytá záda."

    To nijak nerozporuju.

    "Tady žádná debilizace neprobíhá."

    Ale probíhá, stačí se podívat na diskuzi.

    "Když se Vám v Bahausu nelíbí invence pokladních, tak tam nechoďte"

    Nejde jen o Bauhaus. Obecně je kritika čehokoliv brána jako něco špatného, správné je držet hubu a krok, jinak jste lempl, zloděj, zabedněnec a nevím co ještě.

    Stačí se podívat třeba do diskuze u novějšího článku o nekupování Burešových, pardon, Babišových výrobků, kde jakýsi tom tvrdí, že "Podnikatel, ktery fnuka by mel jit na socialku ... bud neumi podnikat a zavidi a nebo krade.".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).