Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Radouch - Diskuse byla mnohem zajímavější než článek. Čistě formálně měl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 9. 2015 15:55

    Radouch (neregistrovaný)

    Diskuse byla mnohem zajímavější než článek.
    Čistě formálně měl pravdu spíš ten řetězec - zákazník těžko mohl vystěžovat, že mu neprodají něco, co neprodávají (a oni písek na malé pytlíčku prostě neprodávají). Čili tam myslím zákazník zvolil špatnou cestu, když si chtěl stěžovat až kde.
    Z hlediska vztahu k zákazníkovi je to prostě katastrofa. Představoval bych si, že pokladní řekne "promiňte, to vám já dovolit nemohu, ale zavolám vedoucímu pokladen" a vedoucí pokladen řekne: "Cože, dva pytlíčky zametené ze země? Jasně, dejte mu to zadarmo. Dík za správnou reakci." a konec.
    Za tohleto by mělo vedení firmy v tamním managementu udělat pořádnou čistku. Ale ryba smrdí odshora, že?
    Každopádně reakce na téma "jak jsou zákazníci otravní a drzí", když "nešlapou brázdu", jsou skutečně fascinující.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).