Názor k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Bruki - ...na neschopnost autora uspokojit své potřeby normálním způsobem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 1. 2016 20:34

    Bruki (neregistrovaný)

    ...na neschopnost autora uspokojit své potřeby normálním způsobem a přehození problému na systémem svázaný hypermarket. Proč by kvůli němu měli měnit fuhgující systém?
    Chci-li kilo písku, tak nejdu tam, kde nejmenší balení je po 75 kilech. Ale tam, kde se prodává písek na váhu. Třeba do stavebnin. Jednoduché.
    Ano, z pohledu jednoho nákupu se tato situace může jevit nicotná. Ale za chvílí si tam budou zametat písek všichni. K tomu přidají kousek hlíny, pár třísek na zátop a pokladny nebudou řeit nic jiného.
    V Kauflandu taky neprodají jedno vajíčko.
    V ČR jsou tito prudiči, schováváiící se za velká slova o svobodě a touze měnit systém, velice populární. Já to nechápu. Nelíbí-li se Vámsystém marketů, nakupujte jinde a nehoňte si triko na prodavačkách.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).