Diskuse byla mnohem zajímavější než článek.
Čistě formálně měl pravdu spíš ten řetězec - zákazník těžko mohl vystěžovat, že mu neprodají něco, co neprodávají (a oni písek na malé pytlíčku prostě neprodávají). Čili tam myslím zákazník zvolil špatnou cestu, když si chtěl stěžovat až kde.
Z hlediska vztahu k zákazníkovi je to prostě katastrofa. Představoval bych si, že pokladní řekne "promiňte, to vám já dovolit nemohu, ale zavolám vedoucímu pokladen" a vedoucí pokladen řekne: "Cože, dva pytlíčky zametené ze země? Jasně, dejte mu to zadarmo. Dík za správnou reakci." a konec.
Za tohleto by mělo vedení firmy v tamním managementu udělat pořádnou čistku. Ale ryba smrdí odshora, že?
Každopádně reakce na téma "jak jsou zákazníci otravní a drzí", když "nešlapou brázdu", jsou skutečně fascinující.
"Pokladní je poslední, která může mít invenci. Jde o prachy, tak šlape brázdu a když neví, zeptá se vedoucího. Má krytá záda."
To nijak nerozporuju.
"Tady žádná debilizace neprobíhá."
Ale probíhá, stačí se podívat na diskuzi.
"Když se Vám v Bahausu nelíbí invence pokladních, tak tam nechoďte"
Nejde jen o Bauhaus. Obecně je kritika čehokoliv brána jako něco špatného, správné je držet hubu a krok, jinak jste lempl, zloděj, zabedněnec a nevím co ještě.
Stačí se podívat třeba do diskuze u novějšího článku o nekupování Burešových, pardon, Babišových výrobků, kde jakýsi tom tvrdí, že "Podnikatel, ktery fnuka by mel jit na socialku ... bud neumi podnikat a zavidi a nebo krade.".