Vlákno názorů k článku Obchodní politika řetězců je často vůči zákazníkům stupidní. Přečtěte si příběh od Autor - Reakce zde mne zaujaly. Skutečně přemýšlím, jestli je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2015 23:12

    Autor (neregistrovaný)

    Reakce zde mne zaujaly. Skutečně přemýšlím, jestli je to takhle ve společnosti zcela v pořádku. Jsem stále přesvědčen, že není. Pokud není správné na absurdní situace poukázat, pak není nástroj na to, aby se s tím také něco udělalo. (Psát udání by skutečně bylo hloupé, to by asi nikdo neudělal.) Ta všeobecná lhostejnost k tomu, že vám seberou z košíku něco, co je vůbec netrápí (a není to žádná uloupená sušenka z balíku, který jste předtím poškodili v Lídlu), to mne zaráží. Pak máme jako zákazníci jen to, co si zasloužíme. Včetně těch ustrašených prodavaček všude kolem.

    Nicméně zajímavé poučení pro mne.

  • 11. 9. 2015 8:14

    * (neregistrovaný)

    To je celé tím, že vůbec nerozlišuješ mezi příčinou a následky. Divit se, nadávat, vymýšlet věci co nejsložitější, udávat, to by ti šlo. Ale pochopit, co se děje, to už ne.

    "Pak máme jako zákazníci jen to, co si zasloužíme."
    Pakárnu má autor. A souhlasím, že si ji asi zaslouží. Ostatní ten problém vůbec nemají.
    Jen nevěřím, že by se autor poučil.

  • 14. 9. 2015 0:06

    T... (neregistrovaný)

    Jsem ten poslední, kdo by chtěl řetězce nějak extra hájit (protože znám pozadí a mám zkušenosti bohaté jak z působení v řetězcích tak u dodavatele do nich), zvláště některé. Ovšem to co jste předvedl vy, je klasický arogantní prudič, co si myslí, že se z něj všichni po..rou, jinak se to napsat nedá. A historky že je to pro kluka do květináče nikoho nezajímají.
    A poslední, komu bych nadával, je ta pokladní. Pokud byste něco věděl o tom, jak se jim provádí kontroly a mystery shoppingy, co na ně podobní prudiči jako vy (avšak oficiálně) vymýšlí, tak se vůbec nedivím, že se pro jistotu nějakým pytlíčkem nezabývá a raději to ohlásí "nahoru". Že nad tím manažer pokladem / prodejny nebo kdo to byl, nemávne rukou, je věc jiná.
    Ovšem vaše chování a vysloveně provokování a pruzení je zcela bez diskuze úplně mimo a zcela absurdní. Takže jste na to správně poukázal, akorát ten problém není na straně obchodu, ale na straně podobně sebevědomých "zákazníků" jako jste vy. A takové je opravdu lepší nemít. Jo, možná byste příště nakoupil za desetitisíce, to s oblibou tenhle typ lidí vykřikuje, většinou je to naopak. Náš zákazník náš pán se sice má ctít, ale pouze do určité míry.
    Opravdu neskutečné, zajímalo by mě, kolik je vám let.

  • 23. 9. 2015 18:35

    MM (neregistrovaný)

    Ten problém je na straně systému. Ale ano, jsme tím vinni my všichni. Už tím, že si necháváme bez odporu vnucovat balené zboží tam, kde by mohlo být klidně na kusy nebo na váhu, aniž by tím kdokoliv (kromě parazitických přebalovačů a posunovačů) došel úhony. Nebo tím, že jsme ochotni platit stejné (ve skutečnosti dokonce stále vyšší) ceny za stále nižší standard.

    Nevím, který jste ročník, ale pamatujete třeba, jak dřív bývaly benzínové pumpy s obsluhou? Naprostá samozřejmost to byla. A dnes? Neexistuje. A pumpař už se ani neobtěžuje kasírovat u stojanu, sedí si pěkně v kukani. a zákazník aby mu prachy přinesl až pod nos. Prostě: standardy klesají, ceny rostou.

  • 16. 9. 2015 10:01

    Seti (neregistrovaný)

    Ale takhle to ve společnosti chodí. Společnost je složena z hloupých líných jedinců nevážících si sebe, své svobody, svého soukromí. Většině vyhovuje, že se nemusí téměř o nic starat, o ničem přemýšlet, čí nedej Bože mít vůči sobě zodpovědnost za své činy. Vy jim nastavujete zrcadlo a proto jste nazýván "klasickým arogantním prudičem", nikomu se totiž ten obraz nelíbí a jsou i takoví, kterým to nedochází. Nezapadáte svým chováním do stáda, jste prostě "jiný".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).