Je tady jen jedna otázka - vzhledem k tomu, že adresát vašeho e-mailu s vámi pravděpodobně komunikovat chce, nebude pro něj horší, když FreeMail v důsledku soudního rozhodnutí, které ho bude pokutovat za přilepování reklamy, zavře krám, a vy tedy spolu nebudete moci komunikovat, než kdyby raději ignoroval to, co freemail přilepil na konec zprávy?
Chápejte - freemail vám něco poskytuje bezplatně, a cenou za tuto službu je, že k vašim mailům přidává reklamu, ze které platí provoz svých serverů atd.
Je to asi jako když moje manželka dostala v porodnici kufřík s nejrůznějšími věcičkami pro novorozeně - olejíčky, plenky, dudlíky, lahvička na kojení atd.; jasně - jednalo se o reklamní prostředky a ty firmy, které to sestavily, samozřejmě mají ve svých výrobcích takovou marži, že se jim takováto akce vyplatí, ale ten kufřík samotný nás k ničemu nezavazoval a ty věci uvnitř se docela hodily. Má v takovém případě stát zakročit a říct "V nemocnici je reklama zakázaná", nebo má brát v potaz, že je to docela přínosné (i třeba s ohledem na to, že nebýt tohoto kufříku, tak by cikánky nikdy žádný z takových moderních výrobků neviděly a pořád by setrvávaly v pravěku co se péče o dítě týká)?