Názor k článku Obešli jsme pobočky bank a otestovali, jak se chovají k podnikatelům od Michael Hovorka, šéfredaktor - Dobrý den, dovolím si odpovědět na všechny názory...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 9:09

    Michael Hovorka, šéfredaktor

    Dobrý den, dovolím si odpovědět na všechny názory naráz.

    Účelem článku nebylo porovnávat nabídku produktů bank, ale jak se banky chovají k začínajícím podnikatelům přímo na svých pobočkách. Už samotný název článku zní: Obešli jsme pobočky bank a otestovali, jak se chovají k podnikatelům.

    Není pochyb o tom, že některé z testovaných bank, které mají nejhorší hodnocení, mají nejlepší nabídku (účet zdarma, poplatky zdarma, apod.), ale začínající podnikatel potřebuje v prvních fázích i poradit. S tím jak roste jeho byznys, potřebuje i více bankovních produktů a pokud se banka již zpočátku chová k němu tak, že o něj zájem nemá, nemůže očekávat, že podnikatel s takovou bankou bude i dál růst.

    Tento článek je pouze subjektivním názorem autora z konkrétních dnů testování.

    Hezký den,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).