Názor k článku Obešli jsme pobočky bank a otestovali, jak se chovají k podnikatelům od Zdeněk Fekar - Rád bych zareagoval na kritiku, jakkoli zatím je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 10:15

    Zdeněk Fekar

    Rád bych zareagoval na kritiku, jakkoli zatím je to spíše "jeden o koze, druhý o voze".
    Někomu vyhovuje banka zadarmo a nevadí mu, že se tam k němu chovají jako ke kusu. Někdo dá přednost kvalitnímu servisu a na poplatek zase tolik nehledí.
    Je na každém, co mu vyhovuje. Test se nesnažil najít univerzálně nejvhodnější banku, nic takového ani nemůže existovat.
    Jen jsme se snažili zjistit, jak se k vám kde chovají. Přístup k zákazníkovi je jeden z klíčových faktorů úspěchu.
    Příklad z Equa banky je otřesný: vymyslím akci, možná je skvělá, zaplatím za její propagaci -- a pak ji nemá kdo prodávat.
    Nebo GE Money. Chápu, že to nebylo úmyslné, ale pokud banka není schopná poskytnout mi ani základní informace, které já sám najdu v ceníku za dvacet sekund, za co jí vlastně mám platit? A to mám u každé položky ověřovat, jestli se zase někdo nespletl?
    Jsem už zvyklý na to, že někteří čtenáři v textech čtou něco, co tam není, a opravdový obsah jim uniká.
    Těm, kterým nejde o lacinou kritiku za každou cenu, ale zajímá je, co z testu skutečně vyplývá: možná, že banka má v ceníku poplatek, ale dobrý bankéř vám ho dokáže snížit nebo zrušit. A poradí vám. Samozřejmě, jak se k němu dostat? Určitě máte kolem sebe spoustu lidí, kteří už účet mají. Zeptejte se, jak jsou s ním spokojení, ať vám nějakého bankéře doporučí.
    Těším se na názory dalších čtenářů, na ty věcné připomínky či dotazy rád během dne zareaguju.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).