Kolik jste obešli bank?
Zrovna u nás ve městě přijdete do České spořitelny mají sice 5 přepážek a všechny otevřené, ale ani za jednou nikdo není zmáčknete si pořadový lístek a po 10-15 minutách někdo přijde a ujme se Vás. Krom toho Vám zavolají, že pro Vás mají výhodnější nabídku, ať přijdete na pobočku a na pobočce na Vás koukají co potřebujete, že Vám nemají co nabídnou a nechápou proč jste přišel.
U ČSOB zase mám zkušenost, že mě na pobočce odkázali na telefonickou technickou podporu, jelikož byl dotaz moc technický. Kde mi řekli, že k tomuto neposkytují telefonicky žádné informace a musí jít na jejich pobočku. A najedou jsem byl v začarovaném kolečku.
U FIO jsem zažil i čekání a okamžité obsloužení. Zatím jsem nenarazil ne neochotného bankéře, který by mi se vším neporadil a vše nevysvětlil.
U ERA banky se mi zase líbí, že když jim voláte na podporu a někdo se dovolal před Vámi, tak Vám oznámí, že máte položit telefon a až budou mít operátoři čas, tak zavolají zpět a během pár minut opravu zavolají.
Podle mě nelze dělat závěry z navštívení jedné pobočky dané banky a zrovna Vy hodnotí lidský faktor, který se s každou pobočkou může výrazně lišit.