Rád bych zareagoval na kritiku, jakkoli zatím je to spíše "jeden o koze, druhý o voze".
Někomu vyhovuje banka zadarmo a nevadí mu, že se tam k němu chovají jako ke kusu. Někdo dá přednost kvalitnímu servisu a na poplatek zase tolik nehledí.
Je na každém, co mu vyhovuje. Test se nesnažil najít univerzálně nejvhodnější banku, nic takového ani nemůže existovat.
Jen jsme se snažili zjistit, jak se k vám kde chovají. Přístup k zákazníkovi je jeden z klíčových faktorů úspěchu.
Příklad z Equa banky je otřesný: vymyslím akci, možná je skvělá, zaplatím za její propagaci -- a pak ji nemá kdo prodávat.
Nebo GE Money. Chápu, že to nebylo úmyslné, ale pokud banka není schopná poskytnout mi ani základní informace, které já sám najdu v ceníku za dvacet sekund, za co jí vlastně mám platit? A to mám u každé položky ověřovat, jestli se zase někdo nespletl?
Jsem už zvyklý na to, že někteří čtenáři v textech čtou něco, co tam není, a opravdový obsah jim uniká.
Těm, kterým nejde o lacinou kritiku za každou cenu, ale zajímá je, co z testu skutečně vyplývá: možná, že banka má v ceníku poplatek, ale dobrý bankéř vám ho dokáže snížit nebo zrušit. A poradí vám. Samozřejmě, jak se k němu dostat? Určitě máte kolem sebe spoustu lidí, kteří už účet mají. Zeptejte se, jak jsou s ním spokojení, ať vám nějakého bankéře doporučí.
Těším se na názory dalších čtenářů, na ty věcné připomínky či dotazy rád během dne zareaguju.