Vlákno názorů k článku Obešli jsme pobočky bank a otestovali, jak se chovají k podnikatelům od jezevec - v jedné bance čekal autor 19 minut až...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 10:35

    jezevec (neregistrovaný)

    v jedné bance čekal autor 19 minut až se dočkal, v čsob několikrát čekal dlouho a několikrát se vrátil - ale ve fio čekal 19 minut a odešel a už nepřišel. pokud tohle není účelové tak už nevím co by bylo.
    jinak normální podnikatel by si nejdřív zjistil informace na webu, nešel by se na ně ptát do banky. pak by zvážil vlastní zkušenost s osobním účtem a s bankami svých blízkých. a začínající by a 99% šel po ceně, než po nějakých "službách".

  • 29. 8. 2014 13:23

    Zdeněk Fekar

    Podívejte, je to test. Metodiku jsem popsal, jestli s ní nechcete souhlasit, nemusíte.
    Podle mě je veký rozdíl, když necháte klienty čekat v narvané malé místnosti bez vzduchu, místo tří přepážek máte jednu, když někdo přijde, nikdo ho ani nepozdraví, natož aby řekl "Hejhulo, je to tak na hodinu čekání" a jiný přístup je, když Vás po příchodu pozdravím, omluvím se, že to bude nějakou dobu trvat, takže Vám dám šanci něco si zařídit, ale vezmu Vás do pořadí, a pak se během čekání ještě zajímám, jestli vydržíte.

  • 29. 8. 2014 13:40

    Tomáš Janák (neregistrovaný)

    Kolik jste obešli bank?
    Zrovna u nás ve městě přijdete do České spořitelny mají sice 5 přepážek a všechny otevřené, ale ani za jednou nikdo není zmáčknete si pořadový lístek a po 10-15 minutách někdo přijde a ujme se Vás. Krom toho Vám zavolají, že pro Vás mají výhodnější nabídku, ať přijdete na pobočku a na pobočce na Vás koukají co potřebujete, že Vám nemají co nabídnou a nechápou proč jste přišel.

    U ČSOB zase mám zkušenost, že mě na pobočce odkázali na telefonickou technickou podporu, jelikož byl dotaz moc technický. Kde mi řekli, že k tomuto neposkytují telefonicky žádné informace a musí jít na jejich pobočku. A najedou jsem byl v začarovaném kolečku.

    U FIO jsem zažil i čekání a okamžité obsloužení. Zatím jsem nenarazil ne neochotného bankéře, který by mi se vším neporadil a vše nevysvětlil.

    U ERA banky se mi zase líbí, že když jim voláte na podporu a někdo se dovolal před Vámi, tak Vám oznámí, že máte položit telefon a až budou mít operátoři čas, tak zavolají zpět a během pár minut opravu zavolají.

    Podle mě nelze dělat závěry z navštívení jedné pobočky dané banky a zrovna Vy hodnotí lidský faktor, který se s každou pobočkou může výrazně lišit.

  • 29. 8. 2014 22:51

    xf (neregistrovaný)

    Když něco hodnotím, musím si stanovit metodiku.
    Zdeněk Fekar si stanovil: z jednoho vzorku u jedné banky vyvozovat závěry o bance. U jiné banky ve stejném testu použít více vzorků.

    Já na celé věci nerozumím tomuto: že autora hanba nefackuje.

    A ještě jedné věci nerozumím: že se vymlouvá ta nehorázným způsobem "Metodiku jsem popsal, jestli s ní nechcete souhlasit, nemusíte." Tohle je jaké je. To s nějakým osobním názorem, či dokonce souhlasem, nemá co dělat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).