Závěr? Nevadí, že vás pořádně v bance podojí, když to udělají slušně a se vší elegancí. Hodnotit banky podle jediné pobočky a jediného pracovníka vypovídá o úrovní různých pisálků. Možná by stálo za uvážení zveřejnit pobočky, ve kterých se prováděl tento "průzkum". Nerozšiřujete redakční tým? Znám pár nezaměstnaných, kteří by třeba mohli zhodnotit kvalitu supermarketu podle délky čekání u pokladních pásů. Nebo by mohli kontrolovat pokladní, jak se často usmějí na zákazníky. Stejný výzkum by mohli dělat i na pobočkách bank.
PP, zbytečná ironie.
Hloupý podnikatel test shodí, rozumný se bude snažit zlepšit svoje služby.
Chytré firmy mystery shoppingem standardně zjišťují kvalitu svých služeb.
Potenciální zákazník si totiž neobejde napřed šest poboček, aby zjistil, že opravdu jste neschopný. Stačí mu jedna, sebemenší zkušenost, a odejde.
Život není škola, druhou šanci vám málokdo dá.
A zpravidla: co nefunguje jednou nefunguje víckrát. Před týdnem jsem si soukromě šel vkládat do UniCredit Bank. Způsob, jakým jednali s příchozí klientkou, v ní vyvolal reakci: "Už nic nechci", otočila se a odešla. Možná by v té bance měli věnovat trochu více tréninku personálu.
Nebyl jsem ironický, jen jsem poukázal na váš vysoce subjektivní pohled, na který máte právo. App...Pokud si zákazník zjišťuje informace až na pobočce, tak bych ho rozhodně neřadil v dnešní informační době mezi ty "chytré". Když si chcete nakoupit co nejlevněji, tak také neobejdete všechny supermarkety a později si nejdete nakoupit podle toho, kde byl daný produkt nejlevnější, ale zjistíte si ceny požadovaných výrobků třeba z letáků.
Vaše pocity beru. Moje hlavní výhrada ale přetrvává...Soudit z jediné návštevy a kontaktu s jedinou osobou za přepážkou je vhodné tak na pavlač a ne na web, který se tváří jako odborný. Nemám doufám tento web stavět na úroveň Blesku? Ale možná, když svůj článek nenazvete příště GLOSOU, tak čtenáři budou vědět, co mají očekávat.
Ale upřímně... vždyť ten článek si nehraje na žádný vseobsažný test. Takovýchhle "průzkumů" je v různých tištěných i webových novinách spousta a kdo si jich přečte víc, udělá si o bankách jakýs takýs obrázek.
Nefanděme zrovna serveru podnikatel.cz, že si někdo bude vybírat banku zrovna podle tohoto jediného článku.
Mně se to líbilo - zase jeden nový pohled, zase jedna osobní zkušenost.