lidi, kteří vás budou posuzovat podle oblečení nebo hodinek - jsou idioti, jejichž mentální kapacita stačí právě tak na kvalitu látky, nebo cenu hodinek. (nebo tak nějak, parafrázováno).
a strejda jezevec dodává - což není dobře ani špatně, ale je dobré to vědět.
To možná ano, ovšem na lidské hlouposti se nejlépe vydělává :). A pokud zákazník vyžaduje určitý servis (do které může patřit i způsob oblečení) a je ochoten za něj zaplatit, proč mu ho neposkytnout :).
Faktem je, že skutečně luxusní značky většinové populaci absolutně nic neřeknou, ta zná tak maximálně pár "profláknutých" značek, kde často cena neodpovídá tomu, co nabízejí.
A co z toho plyne?
Že když se chci živit prodejem iluzí, tak nežli kvalitní hodinky, je lépe zakoupit nějaké od pseudoznaček typu Breitling. A jelikož za nic nestojí ani originál, tak je lépe rovnou koupit fejky od Číňana.
K tomu autor článku nezklamal, a nezapoměl na "závist". Základní výchozí bod všech těhle joudů.
Tohle je pro mě neznámý svět, kterému nerozumím. A ani nechci rozumět.