Názory k článku Obliba operativního leasingu stále roste. Dá se odečíst z daní

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2018 11:50

    Josef (neregistrovaný)

    Stále mě fascinují zblbla, kteří neváhají dlouhodobě platit půjčovné za slib, že když se něco během tří let vys-re má to grátis. (to co by měl i tak v rámci záruky a pravděpodobnost, že se tak stane je do tří let věku s libovolným nájezdem, mizivá)
    Operativní leasing slouží jen vychytralím prodejcům ke splacení části vozu, případně výbavy, prvním majitelem aby ho mohl prodat jako sekáč do druhé ruky za stále předražené ceny s garantovanými km. K poplaritě významně přispěla oblíbenost u intelektem chudších zaměstnanců jejich mateřského podniku v Mladé Boleslavi.
    Když z balkánu a ze slovenského středohoří dorazí se svými Feliciemi nový jednodušší zaměstnanci a všichni si mají možnost PŮJČIT nové auto, všichni toho využijí. Ve škodovce pak manažeři u stolu usoudily, že tak chtějí všichni lidé v ČR.
    Jen bych chtěl upozornit všechny podnikatele, kteří budou pro dotyčné existence poskytovat služby, nebojte si říci o peníze oni všichni rádi brečí jak jsou na tom špatně. Takový chytrý škodovák se s vámi bude dohadovat o každou stokorunu ale 5tis. za půjčení auta zaplatí bez mrknutí.

  • 22. 6. 2018 12:46

    Jdu si jen tak okolo (neregistrovaný)

    Ono to fakt není tak jednoduché s těmi auty. Zrovna nedávno jsem počítal, co mě ta auta stála od devadesátek a kdybych si je pronajímal, tak to vyjde skoro nastejno. Toliko k finanční stránce.

  • 22. 6. 2018 14:01

    Pepíček

    Pepo, pokud opustíte své myšlení a necháte volnost fantazii, třeba vám dojde, jak se mýlíte a že to vůbec není tak černobílé.

  • 22. 6. 2018 14:42

    Reklama (neregistrovaný)

    "poptávky po operativním leasingu rostou v desítkách procent měsíčně" -> tak určitě :)

    já si taky počítal provoz aut historicky, a vyšlo mi to oproti leasingu minimálně 3x levněji. srovnal jsem náklad za vozidlo (pořizovací cena - prodejní cena, dlouhodobě mi vychází na krásných 1000 euro ročně), pojištění a i s opravami je to daleko levnější (max 4000kč měsíčně dohromady). a to jsem se o tenhle způsob zajímal. bohužel to je házení peněz ven oknem. jo a auta byly taky lepčí, výkonější a vybavenější než od nich. a vo tom to je. jenom blázen kupuje nové auto, nebo s leasingem.

  • 22. 6. 2018 21:32

    jezevec (neregistrovaný)

    nepochybně musí všichni vydělat a to i poskytovatel operativního leasingu, který za vás řeší spousty věcí. operák je výhodou pro firmy s více zaměstnanci, kteří často rotují a k autům se chovají jak prasata - nemusí se o nic starat. mám kamoše v podniku kde je asi dvě stovky stovky aut, které se každé zhruba tři roky mění za nová - vemte si že jen třeba zbavit se průměrně šedesáti ojetých aut za rok, pokud je nechcete za polovinu tržní ceny hrrrknout do aaaček, v podstatě zaměstná jednoho zaměstnance na celý úvazek, jen tím že připravuje inzeruje a prodává vyřazená auta.
    asi kdo se k autu chová slušně a jezdí málo, hodně věcí si poshání bez značkového servisu, a nakonec dobře udržované auto za rozumnou cenu prodá - mu operák bude připadat předražený. ale ne každý má na to inteligenci, a váš život a čas má taky nenulovou hodnotu.

  • 29. 6. 2018 5:02

    Jaromir Benedikt (neregistrovaný)

    nezapomeňte, že po skončení operáku nemáte nic, při úvěru je auto vaše, odepisujete km do účta a když auto prodáte, penīzky jdou čisté do vaší kapsičky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).