nepochybně musí všichni vydělat a to i poskytovatel operativního leasingu, který za vás řeší spousty věcí. operák je výhodou pro firmy s více zaměstnanci, kteří často rotují a k autům se chovají jak prasata - nemusí se o nic starat. mám kamoše v podniku kde je asi dvě stovky stovky aut, které se každé zhruba tři roky mění za nová - vemte si že jen třeba zbavit se průměrně šedesáti ojetých aut za rok, pokud je nechcete za polovinu tržní ceny hrrrknout do aaaček, v podstatě zaměstná jednoho zaměstnance na celý úvazek, jen tím že připravuje inzeruje a prodává vyřazená auta.
asi kdo se k autu chová slušně a jezdí málo, hodně věcí si poshání bez značkového servisu, a nakonec dobře udržované auto za rozumnou cenu prodá - mu operák bude připadat předražený. ale ne každý má na to inteligenci, a váš život a čas má taky nenulovou hodnotu.