a o čem jim máte pořád co psát. Vše je dnes uspěchané, stejně dnes nikdo nic nečte. Všichni (a mladí obvzlášť) to jen "přelétnou" Nic si nepřečtou pořádně nic z toho jim v hlavičce nezůstane. Jsou příliš pohodlní aby něco četli. Pak se s nimi bavíte a on řekne: " já jsem koukal na ty vaše stránky" Poté zjistíte, že je ale vůbec nečetl. Myslím, že ještě tak stravitelná forma jak publikovat obsah, je video. Kde ale chcete hledat hezkou, kozatou, důvěryhodnou s kvalitním přednesem a dobrým hlasovým rozsahem a dobrým hlasovým zabarvením , a ještě odborně znalou, mladou kočku?
Možná by mladí potenciální zákazníci zvládli krátký strip (vtipný krátký komiks) v podobě tří obázků, jako znají z Garfield nebo Dilberta apod. To by mělo být marketingově snazší než video klip s fešandou. Navíc inteligentní vtipné stripy skouknou častěji také "high level" klienti, a zatím to u nás není moc okoukané, tak by to mohlo zákazníky zaujmout. Ale bacha na trapnosti...