Podnikatel si může odepsat ze základu daně i reklamní ochutnávky

30. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Cílem marketingové komunikace je zviditelnit se. Podniky si nechávají zhotovit reklamní tiskoviny, větší podniky se prezentují v masmédiích. Od základu daně lze odečíst náklady na reklamní ochutnávky či soutěže.

Základ daně z příjmů se sníží o výdaje, které zaplatíme v rámci výroby reklamních tiskovin. Jedná se především o tisk plakátů, letáků, prospektů a katalogů. Mezi reklamní tiskoviny však můžeme zařadit i billboardy.

Obvyklá je reklama v TV, tzn. televizní šoty, samozřejmě také rozhlas a rozhlasové relace a inzerce v novinách

.

Zvláštní postavení má v reklamě internet. Pomocí internetu můžeme poměrně snadno a za příznivých nákladů šířit velký objem informací.

Pokud spíše vsázíte na přímý kontakt se zákazníkem, snížit základ daně lze i o výdaje na reklamní akce, výstavy a reklamní ochutnávky.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).