Cílem marketingové komunikace je zviditelnit se. Podniky si nechávají zhotovit reklamní tiskoviny, větší podniky se prezentují v masmédiích. Od základu daně lze odečíst náklady na reklamní ochutnávky či soutěže.
Základ daně z příjmů se sníží o výdaje, které zaplatíme v rámci výroby reklamních tiskovin. Jedná se především o tisk plakátů, letáků, prospektů a katalogů. Mezi reklamní tiskoviny však můžeme zařadit i billboardy.
Obvyklá je reklama v TV, tzn. televizní šoty, samozřejmě také rozhlas a rozhlasové relace a inzerce v novinách
.Zvláštní postavení má v reklamě internet. Pomocí internetu můžeme poměrně snadno a za příznivých nákladů šířit velký objem informací.
Pokud spíše vsázíte na přímý kontakt se zákazníkem, snížit základ daně lze i o výdaje na reklamní akce, výstavy a reklamní ochutnávky.