Nekonvenční zprávu si nikdo nenechá ujít. Ha ha ha. Mít firmu a někdo za mnou přijít s tímto nápadem, na hodinu ho vyrazím. Větši stupiditu jsem v téhle internetové éře ještě nezažil. Kolik lidí se ještě s touto naprosto zbytečnou a obtěžující věcí zabývá (a píše) Na debily to ale možná funguje. Já bych ale svého zákazníka určitě za debila nepovažoval.
Nejlepší a nejvíc k smichu jsou ti, kteří věří takovým hajzlům, to že to mnoho lidí přímo vyžaduje.
Z odhlášeného kontaktu mám vždycky radost. Dozvím se tak, že ten, kdo se zaregistroval a potom odhlásil, není ve skutečnosti zákazník, ale jen opruzant, co firmu v 99% případů zahlcuje maily na téma "sleva". Po odhlášení z newsletteru kontroluji zákazníkův odběr a pokud za měsíc žádný nevygeneroval, tak mu ruším rovnou i registraci. Není to zákazník ale jen náhodný kolemjdoucí a ten je mi k ničemu.
Databáze se tak po létech očistila o otrapy a zbytek už jsou loajální zákazníci co skutečně nakupují a mají zájem.
Pokud rozesíláte newslettery podle databáze svých zákazníků, je to O.K. Já to ale vidím trochu jinak. Chodí mi "newslettery" od kohosi (evelyns), s nímž jsem v životě neměl co do činění. Pokládám ho tudíž za opruzanta, který se někde dostal k mé adrese. Bohužel má značně složitou možnost odhlášení a klikat na nějaký odkaz, který mě může přivést na zavirovanou stránku, nehodlám.
Když potřebuji jednou za uherský rok něco koupit, seženu si informace a nejvýhodnější nabídku sám, Newslettery k tomu rozhodně nepotřebuji a srovnávací servery, které ze mne dolují přihlašovací informace a pak průběžně otravují už vůbec ne. Povinné ručení jsem si sehnal o tisícovku levnější, než byla nejlevnější nabídka na epojisteni, takže servery typu Tarifomat, Usetreno a další u mne mají definitivně utrum.