Názor k článku Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat od Lipo - Z odhlášeného kontaktu mám vždycky radost. Dozvím se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2017 13:53

    Lipo (neregistrovaný)

    Z odhlášeného kontaktu mám vždycky radost. Dozvím se tak, že ten, kdo se zaregistroval a potom odhlásil, není ve skutečnosti zákazník, ale jen opruzant, co firmu v 99% případů zahlcuje maily na téma "sleva". Po odhlášení z newsletteru kontroluji zákazníkův odběr a pokud za měsíc žádný nevygeneroval, tak mu ruším rovnou i registraci. Není to zákazník ale jen náhodný kolemjdoucí a ten je mi k ničemu.

    Databáze se tak po létech očistila o otrapy a zbytek už jsou loajální zákazníci co skutečně nakupují a mají zájem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).