Vlákno názorů k článku Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat od Lipo - Z odhlášeného kontaktu mám vždycky radost. Dozvím se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2017 13:53

    Lipo (neregistrovaný)

    Z odhlášeného kontaktu mám vždycky radost. Dozvím se tak, že ten, kdo se zaregistroval a potom odhlásil, není ve skutečnosti zákazník, ale jen opruzant, co firmu v 99% případů zahlcuje maily na téma "sleva". Po odhlášení z newsletteru kontroluji zákazníkův odběr a pokud za měsíc žádný nevygeneroval, tak mu ruším rovnou i registraci. Není to zákazník ale jen náhodný kolemjdoucí a ten je mi k ničemu.

    Databáze se tak po létech očistila o otrapy a zbytek už jsou loajální zákazníci co skutečně nakupují a mají zájem.

  • 19. 7. 2017 14:09

    Ostap Bender

    Pokud rozesíláte newslettery podle databáze svých zákazníků, je to O.K. Já to ale vidím trochu jinak. Chodí mi "newslettery" od kohosi (evelyns), s nímž jsem v životě neměl co do činění. Pokládám ho tudíž za opruzanta, který se někde dostal k mé adrese. Bohužel má značně složitou možnost odhlášení a klikat na nějaký odkaz, který mě může přivést na zavirovanou stránku, nehodlám.

  • 19. 7. 2017 22:55

    krakonoš (neregistrovaný)

    Když potřebuji jednou za uherský rok něco koupit, seženu si informace a nejvýhodnější nabídku sám, Newslettery k tomu rozhodně nepotřebuji a srovnávací servery, které ze mne dolují přihlašovací informace a pak průběžně otravují už vůbec ne. Povinné ručení jsem si sehnal o tisícovku levnější, než byla nejlevnější nabídka na epojisteni, takže servery typu Tarifomat, Usetreno a další u mne mají definitivně utrum.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).