V této bance chtějí pomoci klientům v současné nelehké situaci a přistupují k nim s individuální péčí. Banka avizuje, že každý jednotlivý případ bude posuzovat individuálně a s maximálním respektem k individuálním potřebám klienta.
Aktuálně vyhlášený nouzový stav na území České republiky z důvodu zamezení šíření nákazy koronaviru významně zasáhl do životů nás všech. Mohl tak způsobit i omezení schopnosti splácet váš úvěr. Chápeme to a budeme individuálně řešit jednotlivé případy a nastalé situace,
popisují na webu.
Žádosti banka přijímá elektronicky
Žádosti může podat fyzická osoba občan, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba. Formulář je dostupný on-line a kromě kontaktních údajů je v něm důležitý typ úvěru, kde je na výběr hypotéka, spotřebitelský úvěr a kreditní karta a zdůvodnění žádosti. Zde je k dispozici například onemocnění koronavirem, nařízená karanténa, ošetřování dítěte, nedostatek zaměstnanců nebo omezení podnikatelské činnosti – nařízení vlády.
Po odeslání formuláře Raiffeisenbank klienty sama kontaktuje a pomůže jim najít nejlepší možné řešení situace.
Podívejte se na další úlevy tuzemských bank:
- Pomoc je tady: Podnikatelé mohou podávat žádosti do programu Úvěr COVID
- Na podporu podnikatelů v rámci programu Úvěr COVID II půjde dalších 5 miliard
- Komerční banka chystá pro klienty odklad splátek, vyřízení přes web
- MONETA Money Bank umožní podnikatelům odklad splátek
- Také klienti České spořitelny si mohou odložit splátky úvěrů