Názory k článku Odlište svůj e-mailing od konkurence 3 detaily, které v ČR málokdo využívá

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2016 19:13

    Arseeene (neregistrovaný)

    Chtěl bych se zeptat, jak se vyhodnocuje, když uživatel přejde na web rovnou přes akční button a neotevře mail? Co na to open rate a click rate? Díky..

  • 17. 5. 2016 14:04

    Ondřej Valuštík (neregistrovaný)

    Dobrý den, akční button lze velice jednoduše měřit. Při jeho nastavení se totiž volí cílová URL adresa, do které si můžete přidat UTM parametry. Takže v Google Analytics pak dokážete rozeznat návštěvnost právě z akčního tlačítka.

    Co se týče open rate a CTR, je možné, že můžete pocítit mírný pokles. Jak jsem psal v článku, Email Markup ještě nemám pořádně otestovaný na větších kampaních, takže vám nejsem schopný říct, co to udělá. Zároveň se odchylka bude v různých oborech odlišovat. Určitě doporučuji vše nejdříve pořádně měřit - jestli pokles OR odpovídá klikům na akční tlačítko apod.

    Ondřej Valuštík

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).