Odstartovala kampaň na podporu turistických center

25. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Přestože Česká republika disponuje skoro 600 turistickými informačními centry, jejich služby turisté příliš nevyužívají. V roce 2009 je navštívila pouze pětina cestovatelů, a proto se agentura CzechTourism rozhodla zvýšit o nich povědomí pomocí kampaně „Dovolená v Česku – to letí!“.

Pracovníci infocentra poskytnou doporučení na základě vlastní znalosti prostředí a návštěvník se může zeptat i na to, co by na internetu hledal velmi dlouho. Může jít o zdánlivě nedůležité informace, které jsou ale při cestování nepostradatelné – např. kde mají nejlepší rohlíky, kde čepují místní pivo nebo jestli je vybraná trasa vhodná pro kočárky s dětmi, vysvětluje Jan Matouš z Asociace turistických informačních center.

V rámci kampaně začala včera v propagace v tuzemských rádiích, která má posluchače na existenci turistických center a jejich přednosti center. Návštěvníci infocenter navíc nově mohou dostat materiál, který jim poskytne mapu atraktivit pro každou turistickou oblast Česka, v níž se představí to nejlepší z dané oblasti.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).