Názory k článku Buďte v klidu, plnou cenu za poškozené zboží zákazníkům vracet nemusíte

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 8. 2011 9:20

    Marek Andreánsky
    Musi zakaznik vratit produkt aj v originalnom baleni ? Alebo ho moze vratit postou v neoznacenej krabici?

    Su rozdiely ohladom vratenia tovaru v legislative na Slovensku a v Cesku velke?
  • 15. 10. 2017 21:27

    Tom (neregistrovaný)

    ..... Místo toho ale zvolil variantu “svépomoc”, vzal vysavač a hadřík, mlýnek vyčistil a naúčtoval si dvacku za práci.

    Tak to mě pobavilo, ale je to opravdu smutný co malý podnikatel musí všechno snášet... Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je skvělý nápad, ale vracet poštovné které už vám nikdo nenahradí a čistit hadříkem špinavé a používané zboží ? To jsme tedy dopadli. Stačí že podnikatele likvidují naše vlády, EU a v neposlední řadě levná konkurence, Čínské eshopy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).