Já nemám firmu na Kypru, jsem registrovaný živnostník z Česka, vyrábím malé dekorace, mám svůj eshop, který funguje od roku 2014. Kdyby mi každý třetí zákazník vrátil zboží ve lhůtě 14 dnů, jak umožňuje zákon a já platila jak mám službu "poštovné" (pokud se tak stane, skutečně vracím celou částku, i když služba "poštovné" byla spotřebována), je to prostě zlodějina, ze kteé má radost akorát pošta nebo jiný dopravce. Ti svoje peníze dostanou vždycky, ale proč to mám platit já, nechápu, ani při svém vyšším vzdělání....
Je snad logické, když si zboží nemohu vyzkoušet nebo ohmatat, tak bych měla být chráněná aspon tou 14 denní lhůtou. Asi mi bude ho.vno platný, když si koupim šaty za 500 kč a v obchodě budou stát 700 kč, že je mám o dvěstě levnější, když je nebudu moct nosit. Každý výrobce má jiné číslování a 36 od jednoho nemusí být to samé jako u druhého. Moje poslední zkušenost: boty Adidas, nosím výhradně tuto značku, všechny vel. 5,5 a nakupuji přes Sportisimo. Nikdy žádný problém. Objednala jsem si vel. 5,5 v jiném obchodě a byly mi o 1,5 cm větší, vzala si je kamarádka, nechala jsem ji je bez poštovného, to činilo 125 Kč, zaplatila jsem další poštovné, celkem tedy už 250 Kč a objednala si o dvě čísla menší a jsou mi stále VELKÉ. Nosím boty číslo 38 a u těchto mi jsou 36 a půlky velké, tak je to moje chyba ? Mám do aleluja platit poštovné? Volala jsem do e-shopu, boty mi vymění, ale zaplatim dalších 125 kč, což neakceptuji, vrátím je tedy a budu požadovat poštovné zpět, když si myslí, že je to pro ně výhodnější, než ,aby mi boty bezplatně vyměnili. Koupím si je u jiného prodejce, tenhle přístup se mi nelíbí, na špatné číslování měli upozornit.
Tak s tou kosou jste tomu dali na pr....
Takových zákazníků bych chtěl mít víc, když neví co chtějí a nakonec jejich rozmar zaplatí obchod. Chvála Bohu, že existují slušní zákazníci i slušné obchody. Obchodů ubývá, ale vyčůraných zákazníků přibývá. Díky vám.
PS: Jsme v Čechám, tak si sem dejte český bezpečnostní kód. Nebo toho nejste schopní? Když už poučujete.....
Pozor na eshopy typu Hannah, kde výměna zboží je znovu zpoplatněna poštovným 120Kč, tzn že zaplatíte poštovné při prvním doručení a také při doručení vyměněného zboží. Nežádejte tedy o výměnu, ale rovnou o odstoupení od smlouvy, kdy dostanete zpátky také poštovné, zboží si pak můžete objednat znovu a jedno poštovné jste ušetřili!
Opět pouze bič na jednu stranu. Proč musím platit 129,- Kč za dobírku někomu, kdo se rozhodl zboží vracet? Navíc mi ho poslal zpět za 25 Kč, jako dopis a obal je poničen? Já zaplatím 129,- Kč za dobírku plus obalový materiál, vystavení faktury, letím s tím na Poštu. Ať počítám jak počítám, jsem minimálně 200,- Kč v mínusu a kde je práce? Kde je čas? Kdyby to takto dělal každý, můžeme to zabalit! Je to nedemokratické a opravdu nekorektní vůči prodejci! Pro nekalé jednání jednoho e-shopu z tisíců to odnášíme všichni..., a náš stát? Ten si ze 7 dnů daných EU udělá rovnou dnů 14. Tady to je vážně kocourkov...!
Dobrý den, vedu eshop již 5-6 let, můj obrat je kolem 19 milionů,ano je to hodně,ale nevíte kolik je z toho zisk,já vám to povím 197488 za rok,spočítejte si moji mzdu,za to, že sedím od nevidím do nevidím u počítače,jak jsem tu již četla, vyřizuji hovory 11 hodin denně,emaily 14 hodin denně(mnohokrát dotazy nad kterými kroutím hlavou).Ptáte se proč tak malý zisk? Protože, jako koncový zákazníci máte slevu na eshopu na kotel až 39%, více než v prodejně nebo od firmy, která Vám jej prodá při instalaci za plnou cenu. Teď si představte, že každý 8 zákazník, který zboží vrátí, a nejde zde o poštovné za 120kč ale i dopravné za 800-900 průměrně/ dopravné přijdete, ale jen z toho důvodu, neeee že sis jej nemohl nikde prohlédnout, ale jen proto, že jsi jej objednal sám špatně, většina se přizná, někdo zatlouká, ale dle zákona - si při obratu 19 milionu, představte při vrácení poštovného v průměru 500kč zásilky jsou od 120 do 1800kč vás to zbankrotuje, co myslíte, že se stane, už nebudete mít na internetu 51% ale 10% protože to nikdo neutáhne finančně, aby vracel poštovné. Zamyslete se nad tím, jak chcete vést obchod tady v ČR, jestli jako za komunistů, kde to všichni měli bez slev, nebo s tím, jaké slevy na co jsou dnes-at jde o jakýkoliv obor, a je jen Vaše volba, pokud víte co přesně potřebujete, to si objednáte, a nedělat vyčůránky, pak se Vám to nevyplatí a bude hold kupovat za to co nebyl internet.