Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od anel - Opravdu rozhodnutí hodné Evropské unie. Pro malé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 10. 2011 16:45

    anel (neregistrovaný)
    Opravdu rozhodnutí hodné Evropské unie. Pro malé e-shopy dokonce likvidační. Protože provozovatel e-shopu zaplatí poštovné /buď přepravní službě nebo poště/. Jemu tuto částku nikdo nevrátí. Nebo myslíte, že by e-shop mohl říct "zákazník zboží vrátil, tak já chci od vás vrátit peníze za poštovné."? Nehledě na to, že e-shop musí objednané zboží vyskladnit, vypsat doklad, vytisknout zabalit, odeslat. Tohle všechno jsou náklady, které e-shopu nikdo nenahradí, když zákazník oznámi, že zboží vrátí ve lhůtě 14 dnů. Navíc při opětovném naskladnění zase někdo musí zboží opět vrátit do prodeje. Další náklady. A ještě postřeh navíc. Lidi u nás jsou velmi vynalézaví a o jejich "vyčůranosti" kolují v okolních státech legendy. Z e-shopů si udělají bezplatnou půjčovnu čehokoliv. Je to stejné jako byste chtěli po kamenném obchodě proplatit cestu, když jste tam přišli nakoupit. E-shopy jsou znevýhodněné tím, že zákazník může zboží vrátit do 14 dnů, protože kupní smlouva byla uzavřena na dálku. Ale zákazník zase nakupuje za výhodnější cenu než v kamenném, tak se musí zohlednit i tato skutečnost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).