Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Martin P - Tento zákon absolutně nechápu, stále se mluví o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2011 12:55

    Martin P (neregistrovaný)
    Tento zákon absolutně nechápu, stále se mluví o okolik příjde zákazník, ale podte taky udělat příklad o kolik příjde prodejce, nejen peněz, ale i času.
    Tím, že se to teď zmedializovalo to bude jenom horší a známe Českou povahu, která se snaží šmelit co jde.
    Dám příklad na prodeji navigací.....zákazník si řekne zajedu si do Chorvatska, koupím si navigaci od prodejce jedu tam jen na 10dní, tak super...koupím nejdražší a nejlepší navigaci, samozřejmě se k ní budu chovat tak, aby nešlo poznat že byla používána a po dovolené ji vrátím. Příjde mi celá částka zpět takže ani o nic nepříjdu. Super..za to prodejce příjde o poštovné, a balné o čas se zabalováním, o čas vystavování a stornování faktury atp. To už nikdo neřeší. Tak ok dejme zákon, že se musí vracet i poštovné, ale zkratme zakonnou lhutu na 7dní at toho nikdo nezneužívá.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).