Kdykoli jedu do civilizovaných zemí, jsem vždycky překvapen jak špatné služby v Česku máme.
Jak málo si čeští podnikatelé váží zákazníka. A ještě je to v Česku často dražší a nekvalitnější.
Objednával jsem v českých i zahraničních e-shopech nesčetněkrát. Nikdy jsem zboží z e-shopu nevrátil vyjma jednoho nákupu v Mironetu, kde jsem dostal jiné zboží než objednané (objednané české klávesnice přišly se slovenským popisky na klávesách).
Nicméně prostě je vidět a cítit, že české služby – jak v e-shopech, tak v kamenných obchodech – dávají často zákazníkovi v menší či větší míře najevo, že je otrava.
Všude na světě nějaké malé procento zákazníků něco zneužívá, ale jen v Česku si podnikatelé myslí, že kvůli tomu šmahem přiškrtí všechny zákazníky. A všechny zákazníky prohlásí za podvodníky a všem to dají důrazně najevo. To je zase česká podnikatelská povaha.