Ono je to dvousečné. V zahraničí třeba skoro vůbec zákazníci neobjednávají na dobírku. Platí dopředu převodem nebo z účtu na účet. A o zákaznících v Česku byly napsány romány. Navíc u nás máme zákony upraveny tak, že zákazník má právo na vše, obchodník na nic. Zákazník může ve lhůtě do 14 dnů oznámit, že chce zboží vrátit. Ale fyzicky zpět ho může poslat kdy chce - třeba za rok, za dva. I když zboží bude mít známku používání a obchodník si o ni poníží vracenou částku, tak zboží použité těžko prodá /pokud se specializuje na nové/, navíc ještě musí vrátit i cenu za původní poštovné. Takhle vracela mé známé jedna paní zakoupené letní šaty. Zakoupila je v červnu. Do 14 dnů oznámila, že je vrací a vrátila až na podzim se známkami opotřebení. Takže si prostě vypůjčila šaty na léto od e-shopu /ten jí strhl za opotřebení peníze, ale samozřejmě nemůže jejich plnou cenu/. Dostala zpět i cenu za původní poštovné a šaty měla přes léto za 3/4 ceny a příští rok to může udělat zase. Stejně šaty dvě léta po sobě nosit nebude, vyjdou z módy. A pak se prodej na internetu fak vyplatí......