Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Miloslav Ponkrác - Základní problém je lhaní většiny e-shopů ohledně dodací...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 10. 2011 19:46

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)
    Základní problém je lhaní většiny e-shopů ohledně dodací lhůty.

    V Česku neznám snad jediný e-shop, kde jsem nakupoval, který by vždy dodržoval deklarovanou lhůltu dodání. A to jsem nakupoval mnohokrát.

    Pokud bylo jasné, že zboží nedodají ve lhůtě, skoro všechny české e-shopy lhaly a namísto aby na rovinu napsali, že to bude později a to tehdy a tehdy – prostě nerovné jednání.

    Na druhé straně na většině zahraničních e-shopů bylo jasně napsáno kdy to dodají a v té lhůtě to přišlo až na malé výjimky.

    A to nemluvím o tom, že řada českých e-shopů má fakticky nulový popis zboží. I když zde je to tak půl na půl.

    ---

    Zákazníci jsou podvodníci jak v Česku tak jinde. Věřím že chuťovky jsou.

    ---

    Takže je to ironie, ale v zahraničí platím předem, ale v Česku bych to neudělal až na několik málo e-shopů a to ještě jen někdy.

    Zde je prostě balkánský přístup k zákazníkům, asijské lhaní v údajech e-shopu, a pak zákazníci prostě nic jiného, než dobírku neakceptují a hojně využívají možnost vrácení zboží.

    ---

    Já to píšu ne proto, že bych chtěl útočit na obchodníky, věřím, že občas mají tvrdý chlebíček, ale pro nevyváženost a nevyvážené deklarace obchodníků typu „Čecháček jako zákazník“. Protože je tu druhá strana „Čecháček jako obchodník“ i když já bych tak obchodníky ani zákazníky nenazval, protože obě strany jsou hodny cti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).