Příklad krásně ukazuje, jak za zákazníkovu blbost musí platit někdo jiný. Nebo naopak návod na to, jak si krátit dlouhou chvíli a bavit se na úkor někoho jiného. Bohužel i takoví lidé jsou mezi námi a snad každý zkušení vlastník eshopu se s nimi setkal.
Všechno to degraduje zákazníkovu odpovědnost si pořádně pročíst co kupuje a zvážit proč to kupuje a jestli to vůbec potřebuje. Jestli si koupí něco, co vůbec nepotřebuje, tak ho zavřete do nějakého ústavu.
Všechno to kolem vracení zboží považuju za příkladnou diskriminaci v obchodním prostředí, protože jiné, než elektronické obchody takovou povinnost nemají a ve většině případů toho "individua" (zákazník to není ani omylem) jen zneužívají. Pravidla by měla být stejná pro všechny, aby když úředník vymyslí nesmysl byl větší veřejný tlak na jejich zrušení, nebo nesli alespoň všichni stejná rizika a náklady. (Opět bohužel za chybu někoho jiného)
Všichni neustále přemýlají ochranu před nepoctivými prodejci, ale doplácí na to jen ti poctiví obchodníci. A co nepoctivý zákazník? Jak chrání úřady před nimi poctivé obchodníky?