Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Miloslav Ponkrác - Naopak. Půlka českých e-shopů má tak mizerné popisy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2011 13:44

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)
    Naopak. Půlka českých e-shopů má tak mizerné popisy zboží, že bez jasnovideckých propriet, křišťálové koule a pod. nezískáte potřebné informace.

    Až si „zkušení vlastníci e-shopu“ uvědomí, že řádné a detailní popisy zboží a nelhavé doby dodání jim ušetří velmi mnoho peněz – pak si vzápětí nafackují za lži kdy svou neschopnost řádně popsat zboží a řádně plnit dodací lhůty, které deklarují – protože poznají, že černý pešek je z větší strany na obchodníkově straně.

    Ačkoli jsem nikdy řádně a správně dodané zboží nevrátil, už mě nebaví jak obchodníci dávající mizerné služby svou neschopnost házejí na zákazníky. Stačí se posunout do zahraničních e-shopů a rozdíl je vidět a bije do očí.

    To je, milý pane, ta neviditelná ruka trhu.

    Když dáte zákazníkům mylné či nedostatečné informace, oni vám to hodí na hlavu. V zahraničí je naprosto běžný dostatečný popis zboží, o kterém se mi u „českých vlastníků e-shopu se svatozáří typu já nic to zákazník“ v zásadě nikdy nedostává. Běžné jsou i reakce zákazníků na zboží i e-shop a to včetně negativních, které e-shop uveřejňuje a umožňuje.

    Když se zákazník mylně rozhodne podle víceméně nulového popisu zboží, pak vám to samozřejmě hodí na hlavu a udělal bych to i já. A rád a vůbec bych se necítil provinile.

    České e-shopy počítají s tím, že si technické specifikace, popis a další zjistíte někde jinde a pak si to v daném e-shopu, který se vůbec nějakými informacemi pro zákazníky nebude obtěžovat, si to koupíte.

    O dodacích lhůtách a jejich čirém lhaní na českých e-shopech raději nic neříkám, mohl bych se rozzuřit.

    Jak se, milý pane, české e-shopy chovají k zákazníkům, tak se zákazníci chovají k e-shopům.

    A ano, vždy bude existoval malé procento obchodníků (spíš velké procento v Česku) a malé procento zákazníků, kteří budou dělat problémy. Nicméně české služby obchodníků, to je unikum a na zvracení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).