Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Martin - Obchodník si samozřejmě může (a ve svém zájmu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2011 20:19

    Martin (neregistrovaný)
    Obchodník si samozřejmě může (a ve svém zájmu by měl) dát lhůtu, do které je zákazník povinen (po odstoupení od smlouvy) zboží vrátit a jak, případně určit postih, když se tak nestane. To by zboží dle vašeho výkladu jinak vracet a v řádnem stavu vůbec nemusel. Samozřejmě to se 14ti denním právem zákazníka na odstoupení od slmlouvy nemá nic společného. A dle mého názoru, obchodní podmínky mohou klidně odporovat zákonu, jen nebudou platné se všemi důsledky :-)
    Ostatně svého času zde byly uvedeny obchodní podmínky od sdružení APEK, třeba je tam i vhodné řešení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).