Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od b.v. - Zajímavý článek a jako vše, je to dvojsečné....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2011 9:58

    b.v. (neregistrovaný)
    Zajímavý článek a jako vše, je to dvojsečné. Obchodník vs zákazník. Obojí má svoje práva a povinnosti. Nakupuji též občas v e- obchodech. V malých soukromých (matky na mateřské) i ve větších obchodech.
    Pokaždé jsem měla štěstí na velmi slušné jednání. Já myslím, že obchod stále dělají jen lidé – je to o komunikaci. Ráda nakupuji v malých e- shopech.
    V některých e - obchodech bych uvítala více informací o zboží či produktu. Bývají někdy dost stručné. Osobně mám dobrou zkušenost právě s malými obchody, kde mi vyšly vstříct i s těmi informacemi, nabídkou, slevou, způsobem platby a doručení apd.
    Asi je to o tom, na koho člověk narazí – jako zákazník , i jako obchodník.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).