Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Jara - No ten kdo nikdy shop nedělal vůbec neví...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 10. 2011 0:32

    Jara (neregistrovaný)
    No ten kdo nikdy shop nedělal vůbec neví která bije.

    Marketing
    Shánět konkurence schopné zboží
    Vracečky
    Daňové přiznání
    Focení zboží
    Nahrávání na web
    Komunikace se zákazníky - vyloženě se něktří ptaj na debility.
    Storna neproplacených objednávek

    V neposlední řadě finanční negramotnost jedotlivců . Někdy se člověk diví ze , které třídy to vůbec vylezlo.
    atd, atd.

    Zkrátka celý den u PC, protože na další lidi buď není spoleh a nebo není na výplatu.

    Když to shrnu, tak je pomálu lepší kamenná prodejna. Kup si to, zaplať a vypadni milý vyčůraný zákazníku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).