Názor k článku Bič na české e-shopy, musejí vracet poštovné. V jakých případech? od Eva Č. - Já nemám firmu na Kypru, jsem registrovaný živnostník...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 12. 2018 10:42

    Eva Č. (neregistrovaný)

    Já nemám firmu na Kypru, jsem registrovaný živnostník z Česka, vyrábím malé dekorace, mám svůj eshop, který funguje od roku 2014. Kdyby mi každý třetí zákazník vrátil zboží ve lhůtě 14 dnů, jak umožňuje zákon a já platila jak mám službu "poštovné" (pokud se tak stane, skutečně vracím celou částku, i když služba "poštovné" byla spotřebována), je to prostě zlodějina, ze kteé má radost akorát pošta nebo jiný dopravce. Ti svoje peníze dostanou vždycky, ale proč to mám platit já, nechápu, ani při svém vyšším vzdělání....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).