Já nemám firmu na Kypru, jsem registrovaný živnostník z Česka, vyrábím malé dekorace, mám svůj eshop, který funguje od roku 2014. Kdyby mi každý třetí zákazník vrátil zboží ve lhůtě 14 dnů, jak umožňuje zákon a já platila jak mám službu "poštovné" (pokud se tak stane, skutečně vracím celou částku, i když služba "poštovné" byla spotřebována), je to prostě zlodějina, ze kteé má radost akorát pošta nebo jiný dopravce. Ti svoje peníze dostanou vždycky, ale proč to mám platit já, nechápu, ani při svém vyšším vzdělání....
Je snad logické, když si zboží nemohu vyzkoušet nebo ohmatat, tak bych měla být chráněná aspon tou 14 denní lhůtou. Asi mi bude ho.vno platný, když si koupim šaty za 500 kč a v obchodě budou stát 700 kč, že je mám o dvěstě levnější, když je nebudu moct nosit. Každý výrobce má jiné číslování a 36 od jednoho nemusí být to samé jako u druhého. Moje poslední zkušenost: boty Adidas, nosím výhradně tuto značku, všechny vel. 5,5 a nakupuji přes Sportisimo. Nikdy žádný problém. Objednala jsem si vel. 5,5 v jiném obchodě a byly mi o 1,5 cm větší, vzala si je kamarádka, nechala jsem ji je bez poštovného, to činilo 125 Kč, zaplatila jsem další poštovné, celkem tedy už 250 Kč a objednala si o dvě čísla menší a jsou mi stále VELKÉ. Nosím boty číslo 38 a u těchto mi jsou 36 a půlky velké, tak je to moje chyba ? Mám do aleluja platit poštovné? Volala jsem do e-shopu, boty mi vymění, ale zaplatim dalších 125 kč, což neakceptuji, vrátím je tedy a budu požadovat poštovné zpět, když si myslí, že je to pro ně výhodnější, než ,aby mi boty bezplatně vyměnili. Koupím si je u jiného prodejce, tenhle přístup se mi nelíbí, na špatné číslování měli upozornit.