Hlavní sponzoři u českého hokeje zůstávají stejní

8. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Hlavní sponzoři českého hokeje se nemění. Pro nadcházející českou hokejovou sezónu, která startuje zítra, zůstávají jedněmi z hlavních sponzorů Budějovický Budvar a Česká pojišťovna. Loga obou společností budou i nadále vidět na dresech hokejistů, stadionech a při televizních přenosech. Partnerství s českým hokejem je jedním z našich důležitých marketingových projektů. Umožňuje nám budovat image značky Budweiser Budvar ve spojení s jedním z nejoblíbenějších českých sportů, říká Tomáš Chalupský, brand manager značky Budweiser Budvar, informuje společnost ve své zprávě.

Budějovický Budvar se chce jako každý rok zaměřit na diváky, kteří navštěvují hokejové zápasy. Nově chtějí spustit projekt BudvarBaby, o kterém společnost nechce prozatím prozradit více informací. Druhým velkým sponzorem bude v letošní sezónně Česká pojišťovna, která patří neoblomně k dlouhá léta k českému hokeji. Pojišťovna bývá vidět s hokejisty i mimo stadiony. Již několik let podporuje s hokejisty bezpečnost silničního provozu v okolí škol. Na společném projektu spolupracují s Policií České republiky, informuje ČP ve své tiskové zprávě.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).