Názor k článku Omyly při reklamacích: Účtenka je nutnost či reklamace jen v místě nákupu od Ong - Kdyz uz citujete, doporucuji nevytrhavat veci z kontextu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2019 18:33

    Ong (neregistrovaný)

    Kdyz uz citujete, doporucuji nevytrhavat veci z kontextu. “v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.”
    Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na prodejnu v Olomouci, nemuzete ho posilat do Prahy. Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na adresu kterou mate jako sidlo, jste povinen ji prijmout bez ohledu na to jestli v sidle mate jenom sekretarku nebo 100lidi. Zakon vam v tomhle jasne urcuje ze tam mate mit cloveka vyrizujiciho reklamace. Prosim jeste jednou jako kolega o nazev vasi firmy, rad se ji budu vyhybat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).